Kako se sve više timova preusmjerava na daljinski ili fleksibilni rad od kuće u borbi protiv širenja COVID-19, nedavno istraživanje FlexJobs-a izvještava da je 65% ispitanih ispitanika reklo da su zapravo produktivniji radeći na daljinu nego u tradicionalnom uredskom prostoru. To je zato što, u mnogim slučajevima, rad od kuće znači manje ometanja, manje stresa na putu do posla, manje buke, više ličnog prostora i - što je najvažnije - udobniju odjeću.
Postoji nekoliko načina da opremite svoj kućni ured kako biste ostali produktivni kad radite od kuće, pa smo zbog toga sastavili popis savjeta i ideja koji će vam pomoći da odaberete savršeno mjesto i odgovarajuću opremu za rad na daljinu. Ako želite srediti ugodniji prostor za kućni ured, pogledajte članak odmah ili ga sačuvajte u bookmarksima da biste ga kasnije pročitali.
U nastavku vam donosimo trikove za postizanje idealne radne atmosfere u vašem domu.
Kako odabrati pravu opremu za kućni ured
Prvi korak u izgradnji udobnog ureda je nabavka udobne i funkcionalne opreme. Provest ćete duge sate za svojim stolom i računarom; odgovarajuća oprema može poboljšati produktivnost i udobnost.
- Uložite u udobnu stolicu
Udobna stolica srce je produktivne kućne kancelarije. Provest ćete gotovo pola dana na njoj. Ulaganje u dobar komad namještaja načinit će značajnu promjenu u vašem radnom životu.
Odabir prave stolice može biti izazov. Cijene se mogu kretati od osnovne stolice po cijeni od oko 100 KM do vrhunske stolice kvalitetne izrade koja vaš budžet može unazaditi i do 1700 KM.
Da biste pronašli odgovarajući oblik, obratite pažnju na oslonac za leđa, bedra i ruke. Također razmotrite izbor materijala i konstrukcije i ponuđena jamstva, ako postoje.
- Koristite drugi monitor
Drugi monitor je najviše što možete učiniti da biste unaprijedili svoju produktivnost. Dodatni zaslon olakšava toliko zadataka - kodiranje, dizajniranje, pisanje i istraživanje. Takođe omogućava multitasking pristupačnijim.
Ako ne volite stalno skakati između nekoliko različitih prozora i programa, drugi monitor trebao bi biti na vrhu vaše liste želja. Za najbolje rezultate kupite isti model kao i vaš trenutni monitor kako biste imali istu rezoluciju i generalni vizuelni doživljaj na ekranu.
- Ne zaboravite na miševe i tastature
Skromni miš i tastatura često se ignoriraju zbog skuplje opreme. Ipak, oni igraju presudnu ulogu u poboljšanju produktivnosti i udobnosti.
Za tastature pokušajte koristiti mehaničke tastature. Imaju mehaničke tipke koje daju veći povratni osjećaj i lakše su za korištenje. Iako bi mogle biti bučne, nude neuporedivu udobnost pri kucanju. Pisci i programeri će ih posebno voljeti.
Za miševe odaberite nešto veće što udobno pristaje vašoj ruci. Gaming miševi su posebno udobni i precizni, iako su obično skuplji. Izbjegavajte male putne miševe - neugodni su za dugotrajnu upotrebu.
- Razmislite o kupovini visokog stojećeg stola
Sve je više istraživanja koja pokazuju da je duže sjedenje loše za vaše zdravlje. To objašnjava zašto nova generacija radnika prihvata stojeće stolove.
Visoki stojeći stol upravo je ono što mislite: visok stol na kojem radite stojeći. Većina ovih stolova može se podesiti po visini (tj. Radnu ploču možete spustiti / podići po potrebi). Neke skuplje verzije mogu se jednim potezom čak pretvoriti u uobičajene stolove za sjedenje.
Ovaj stol neće čarobno transformirati vaše zdravlje, ali će poboljšati produktivnost, fokus i zdravlje srca.
Ako mislite da vaša kuća ima dovoljno namještaja ili niste skloni kupnji ovako neobičnog stola, pokušajte s dodatkom da povećanje visine stola. Ovi produžeci stolova se također mogu prilagoditi po visini i često su jeftiniji. Omogućuju vam pretvaranje bilo koje površine u stojeći sto. Ovaj izum prilično je zgodan pri prvom opremanju kućne kancelarije: možete isprobati različita mjesta kako biste pronašli ono koje vam najbolje odgovara.
- Slijedite ergonomska pravila
Smanjite štetu koju dugotrajno sjedenje nanosi vašem tijelu slijedeći ergonomska pravila. Postavite kućni radni prostor na takav način da su leđa i vrat ispravljeni, a ruke paralelne s podom. Izbjegavajte saginjanje ili držanje ruku pod čudnim uglovima.
Koristite Ergotron planer radnog prostora koji će vam pomoći da postavite svoj radni prostor u skladu s normativima. Ovaj alat će vam reći gdje točno trebate držati monitor, tipkovnicu, stolicu i radni stol na osnovu vaše visine.
- Dodajte malo zelenih biljaka
Nekoliko zelenih biljaka ne samo da će dodati boju uredskom prostoru već i povećati sreću i smanjiti stres. U stvari, čak i nekoliko biljaka može povećati produktivnost za čak 15%, prema jednoj studiji.
Umjesto da odaberete bilo koju zelenu biljku, odaberite nešto što je jednostavno za održavanje i pomaže u poboljšanju kvalitete zraka. Pauk biljka, dracena, fikus i bostonska paprat posebno su poznati po svojim kvalitetima filtriranja zraka.
- Organizacija kablova napravit će veliku razliku
Ne biste baš željeli doći na posao u ured koji je prekriven zamršenim kablovima i žicama.
Osnovna organizacija kablova može uvelike poboljšati estetiku vašeg ureda. Također je prilično isplativo - trebat će vam samo nekoliko stezaljki i patentnih zatvarača za pospremanje neurednih žica.
- Obavezno provjerite kvalitet i brzinu interneta
Držanje online trgovine obaveznio zahtijeva solidnu kućnu internetsku vezu. Ako vaš pružač usluga ne zadovoljava, razmislite o tome da pređete na alternativnog dobavljača Interneta ili da kupite i instalirate Wi-Fi usmjerivač prije pravljenja kućne kancelarije. Lako je odvratiti pažnju kada vam spora internet veza cijelo vrijeme ometa rad.
Za bolju jačinu WiFi signala, postavite usmjerivač visoko iznad tla i u središte kuće. Uvjerite se da oko njega nema nereda, kao ni bilo kakvih uređaja koji mogu omesti signal, na primjer, mikrovalne pećnice ili kućni telefoni.
Provjerite brzinu interneta pomoću specijaliziranih usluga poput Speedtest, Fast.com ili SpeedOf.Me. Za preciznije rezultate napravite više testova i radite ih kada niko u vašoj kućnoj mreži ne preuzima ili dijeli datoteke ili ne vrši streaming video zapisa i video pozive.
U redu je ako su rezultati manji za oko 5-10 Mbps nego što je obećao vaš dobavljač. Ako su rezultati znatno niži od oglašavanih, javite se svom dobavljaču i provjerite ima li na mreži neovlaštenih uređaja.
Kako se odlučiti za pravi prostor i nastaviti ga održavati
Vaš kancelarijski prostor je više od opreme u njemu; to je kombinacija dekora, rasvjete i ukupne estetike o kojemu se treba i adekvatno brinuti, posebno u doba pandemije.
- Odaberite radni prostor prema svojim potrebama
Kada birate mjesto za kućnu kancelariju, razmislite kako ćete ga koristiti. Hoćete li obavljti konferencijske pozive? Hoće li klijenti dolaziti kod vas? Trebate li djecu ili kućne ljubimce udaljiti od svog radnog prostora? Treba li vam mjesto za odlaganje?
Imajte na umu da rad na dva ili tri mjesta u vašoj kući može biti daleko manje produktivan od rada na jednom mjestu. (Ovo ne važi ukoliko vam je potrebna, recimo, garaža za skladištenje.)
Odgovarajuća kontrola temperature i svjež zrak također su važni prilikom opremanja kućne kancelarije. Nemoguće je koncentrirati se kad radite u zagušljivoj sobi, zato pripazite da je vaš radni prostor dobro prozračen.
EPA preporučuje održavanje vlažnosti u zatvorenom prostoru između 30 i 50%. Iako preporuka Svjetske zdravstvene organizacije za temperaturu iznosi 18 ° C za zdrave odrasle osobe koje su prikladno odjevene, za ljude sa respiratornim problemima ili alergijama ne bi trebala biti niža od 16 ° C, a za bolesne, invalide, vrlo stare ili vrlo mlade osobe, najmanje 20 ° C.
- Uvedite prirodno svjetlo
Prvo pravilo stvaranja udobnog ureda je da imate dovoljno prirodnog svjetla.
Zašto prirodno svjetlo? Nedavno istraživanje pokazalo je da odrasli koji su izloženi prirodnom svjetlu bolje spavaju (46 minuta više od onih koji nemaju prirodno svjetlo). Druga studija otkrila je da 40% radnih mjesta s prirodnim svjetlom doživljava 3% -40% poboljšanja u produktivnosti.
Osim toga, prirodno svjetlo jednostavno čini da se čovjek osjeća bolje! Pazite da radni stol i stolicu postavite u dobro osvijetljenu sobu.
- Instalirajte ambijentalna svjetla
Prirodno svjetlo je dobro, ali što ako volite raditi po mraku ili živite u području s ograničenim prirodnim svjetlom?
Ovdje dolazi ambijentalno osvjetljenje.
Pokušajte postaviti nekoliko jeftinih LED traka oko radnog prostora. Pričvrstite ih tako da prate rubove vašeg stola obasjavajući ga difuznim svjetlom.
Pored toga, blizu radnog prostora postavite visokokvalitetnu stolnu / podnu lampu. Kupite nešto s malo dizajnerskog štiha (recimo, mesingane lampe) kako biste prostoru dodali toplinu i osobnost.
- Osigurajte prostor i opremu za brainstorming
Vaše najbolje ideje često će vam doći podalje od vašeg radnog stola. Osiguravanje prostora u vašem uredu za brainstorming je dobar način da potstaknete maštovitost.
Način na koji stvarate ovaj prostor je lična želja. Neki bi možda više voljeli kauč za opuštanje, dok bi drugi željeli jednostavan stočić i bijelu ploču.
Pokušajte u najmanju ruku imati mjesto za bilježenje ideja (kao što je pinboard) i osigurajte jednostavan pristup olovkama, bilježnicama itd.
- Dodajte malo ličnosti i topline dekorom
Jedna od najboljih stvari kod opremanja kućne kancelarije je ta što možete potpuno diktirati njezin dekor prema svom ukusu. Dobar dekor neće samo učiniti vaš uredski prostor privlačnijim, već će poboljšati i produktivnost.
Čak i nauka podržava ovu ideju! Prema jednoj studiji, toplo prijatno okruženje poboljšava produktivnost. Drugo istraživanje zaposlenih pokazalo je da je 83% ispitanika reklo da su umjetnička djela „važna“ za njihovo radno okruženje.
Kada birate boje, slijedite psihologiju boja i odaberite boju koja inducira energiju, poput nijansi žute, narančaste i crvene. Izbjegavajte tamne, mutne boje - one mogu učiniti da se osjećate manje energično.
- Redovno čistite kućnu kancelariju
Kada stvarate kućnu kancelariju, morate imati na umu puno stvari: opremu, radno vrijeme, zadatke i pozive, balansiranje radnog i porodičnog vremena. Lako je zaboraviti na čišćenje, posebno kada ste navikli na to da se tradicionalni uredski prostor čisti umjesto vas.
Odvojite malo vremena za pospremanje i redovno čistite svoju kancelarijsku opremu i samu sobu. Ne zaboravite očistiti sve površine i koristiti posebna sredstva kao što su maramice, sprejevi i sredstva za dezinfekciju.